top of page

מכתב לאימא



מכתב שכתבתי לפני שנים אחדות, ובנסבות מסוימות חשבתי להשים בבלוג לזכרה.

אמא לו רק יכולתי להגיד הייתי אומר הרבה תדעי לך שהכול השתנה.

מאז שעזבת אותי למנוחת עולמים היית מאמינה שאני יוצר סרטי אנימציה

למדתי בקורס. תשמעי סיפור כשנסעתי לקורס ישבה על-ידי משהיא שדברה

אם אמא שלה על איך הלך בראיון עבודה אז נזכרתי איך אני הייתי אומר את

אותו דבר. אני גם בחוג הקולנוע במרכז שיקום אם יש משהוא

שהייתי רוצה זה שאחרי ההצלחה שלי היית

אומרת לכולם תראו זה הבן שלי אני לא יודע מה קורה אחרי המוות ואם

הנשמה עולה למעלה או לא אבל אני יודע שאת תמיד תהיי בלב שלי וכול

ההצלחה שלי היא רק בזכותך אז אמא אם את שומעת שם למעלה אני מבטח

לך שעוד כמה זמן תוכלי לצעוק.

זה הבן שלי !!!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page