top of page

הדוכן שלנו (גן ריחות וצלילים) בכנס וועדי עובדים


אני לא איש שיווק וגם מתקשה קצת באינטראקציה עם אנשים אבל בכול זאת החלטתי להשתתף ולנסות לקדם את הגן שלנו. כמי משתתף בכנסים, בעיקר של האגודה למדע בדיוני ופנטזיה, כאן בפעם הראשונה נמצא כמי "בצד השני" של הדוכן כלומד לא כמבקר אלא מישהו שמנסה לשווק את הגן שלנו. אז למי שעדיין לא מכיר את הגן שלנו עליו אז יכול לקורא את בפוסט כאן.

הגעתי לשם בסביבות השעה 12 בצהרים ברגשות מעורבים קצת חושש וגם מתרגש


איתי ביחד היו ליבנת רימון המנהלת של הפרויקט לורנס מנהלת השיווק וקרן

מדריכה כמוני בגן.


התעניינות בגן הייתה רבה שבהחלט הפתעה אותי לטובה

בהתחלה קצת התביישתי עם הזמן קבלתי קצת יותר

ביטחון עצמי. אבל גם בכנס הזה של וועדי עובדים לא יכולתי להימלט מאהבה הגדולה שלי למדע בדיוני ופנטזיה אחד הדוכנים היה "חדר מילוט" שזה קצת דומה למשחקי תפקידים התוודעתי אליו כי אחד מהמצגים היה מחופש לשודד ים מה

שכמובן החזיר אותי לאייקון. כחבר נאמן לאגודה וגם לגן הזמנתי אותם אל שניהם

לסיכום היה מאתגר מהנה ומעניין ואני מלא תקווה שיזמנו אצלנו הדרכות



Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page