top of page

Wakanda Forever


או בעברית ווקאנדה לנצח הכוונה כמובן ביקום הקולנועי של מארוואל שחוגג השנה עשר שנים להיווסדו אז למי שלא היה בכ"א בעשר השנים האחרונות היקום הקולנועי של מארוול הוא סדרת סרטים מצליחה שמאגדת בתוכה כמעט את כול גיבורי העל של מראוול בניהם איירון מן הענק הירוק תור קפטן אמריקה ועוד רבים וטובים .נכון לעכשיו יצאו עשרים סרטים ועוד שלושה על הכוונת

כדי להבין את סיפור ואם הזהרת ספולייר בסרטון הזה:


אז למה היקום של מארוול הוא כול כך חשוב? משום שכמו שתקווה חדשה בסדרת מלחמת הכוכבים ב1977 פתח עידן חדש בתולדות הקולנוע כך גם איירון מן ב2008 (הסרט הראשון בסידרה) פתח עידן חדש אחר בתולדות הקולנוע. זה הוא יקום קולנועי שלם מתאפיין בכך שלכל סרט יש עלילה משלו, אבל כל העלילות משתלבות יחד לסיפור אחד גדול שבונה עולם שלם. חלק מהסרטים כוללים אנסמבל של דמויות, וחלק מתמקדים באחת אבל עם הופעות אורח של האחרות, כולל סצנות שמופיעות אחרי הקרדיטים, בכיכובן של דמויות נוספות, ומרמזות על הצפוי בסרטים הבאים ביקום . כך באמצעות הסצנות הנ"ל מארוול מעוררת את סקרנות הנופים . מה גם שהרווח בין הסרטים הוא קצר יחסית מה שמשאיר את הצופה בתמונה . מארוול שכללה לדרגת אמנות את היציאה של סרט כ"אירוע" שיש להתכונן אליו הייטב.

היקום הקולנועי של מארול הוא בעצם סדרת קולנוע עם סממנים של סדרת טלוויזיה

וזה חדוש עצום בקולנוע .

הקטע החלש ביקום הוא הזוגיות אבל זה נושא לפוסט אחר

אז לסיכום מאז 2008 נכנסו לעידן חדש בקולנוע עידן שאפשר לקורא לו עידן סדרות הקולנוע הטלוויזיוניות כמה זמן הוא ימשיך אין לדעת מה שנכון לעכשיו זה ווקאנדה לנצח או יותר נכון לטווח ארוך .



Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page