top of page

ההדרכה הראשונה שלי


לפני כמה זמן זכיתי להדריך בגן ריחות וצלילים ונפל בחלקי הזכות להדריך זו הייתה קבוצה של ילדים. אז כך מה שטוב אצל ילדים זה ההתלהבות אנרגיות ועוד הרבה דברים. היו שם גם ילדים מהחינוך המיוחד וגם ילדים מהחינוך הממלכתי .כשילדים רצו על המתקנים היה נחמד הסדנאות שלנו יש כמה תחנות אני הייתי בתחנת בחרת שם

.ושיר לקבוצה


ריגש אותי

מאוד גם אך ילדי בית ספר הממלכתי עזרים לילדי החינוך המיוחד. מה שמזכיר לי יש משפט באחד הספרים של ג'מייס מתיו ברי (לא פטר פן) למרות אהבתי לז'נר הפנטזיה המשפט נמצא בספר אחר שנקרא הציפור הלבנה הקטנה שם כתוב " אולי נקבע כלל חדש בחיים להשתדל תמיד להיות יותר טובים מהנדרש" הילדים שם בעזרה הזאת באמת אמצו את הכלל הזה מקווה שימשכו כך גם הלאה

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page