top of page

חוויות מהאייקון היום שני


היום השני שלי באייקון התחיל עם הרצאה לא רק סופרמן הטכנולוגיה שרואה לתוכנו עם שרי נתן דוקטורנטית לרפואה באוניברסיטת תל אביב היא דיברה על רנגון ושאר טכנולוגיות שרות דרך הגוף ומה ההבדל בניהם.


הרצאה משעשעת הייתה אך לא כותבים סיפור על יעל פורמן ורתם ברוכין יצא לנו

סיפור דיי מצחיק וזה היה מאוד משעשע ונחמד.


אח"כ הייתי בשו"ת עם אורח הכבוד צ'רלס סטרוס שזה לי בשבילי משהו מיוחד בגלל משהו שלא שמתי לב אליו עד שכתבתי את הפוסט. אז בא נתחיל עם זה

שאני יוצא בשאלה וביהדות שו"ת זה ספרות מאוד ענפה בכול עלוני פרשת שבוע יש שאלה הלכתית (לרוב מטומטמת). בניגוד לזה השאלות ששאלנו סטרוס היו חכמות חשבתי על הדרך הארוכה שעשיתי מאז שקראתי את השאלות והתשובות ההלכתיות לשו"ת בנושא כתיבה אותי זה שעשע מאוד.


אז ההרצאה הבאה שהשתתפתי בא הייתה "ועכשיו תתנשקו" זוגיות מאולצת בסרטי מארוול. המרצה היא יערה כהן מתכנתת בעלת תואר בספרות פאנגרל(יוצרת

מעריצה) הטריגר להרצאה שלה היה הנשיקה המוזרה בסרט קפטן אמריקה מלחמת האזרחים בין קפטן אמריקה לשרון קרטר שהיא האחיינית של אהובתו משנות ה40

של המאה הקודמת מרגרט "פגי" קרטר ! מה בדיוק עבר בראש של מראוול? לא ברור.

קישורים לחוויות שלי באייקון ביום הראשון וביום השלישי

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page