top of page

חוויות מהאייקון היום השלישי


היום השלישי של האייקון היום האחרון של הפסטיבל נרגש אבל קצת עצוב שפסטיבל עומד להיגמר היום שלי התחיל עם סדנה של רותם ברוכין בסדנת כתיבת משחקי תפקידים אינטראקטיביים שלימדה אותנו אך יוצרים משחק יצא לי משהו נחמד.

ד"א אני מחפש על דרך למסע בזמן שעוד לא כתבו עליו אז אתם מוזמנים לכתוב לי רעיונות בתגובות לפוסט.


הארוע הבא היה האם העט חד מהחרב ? שזה בעצם פאנל עם:

ד"ר קרן לנדסמן (מנחה): אימא, חובבת ורופאה, בלוגרית (סוף העולם – מבט מהיציע) ומחברת "שמים שבורים" יואב אבני: סופר ומתרגם זוכה פרס גפן. ספרו "לחצות נהר פעמיים" יצא לאור השנה Evil Sun גיא בוסקו: מהנדס תוכנה, יוצר ומתפעל חדרי בריחה. תסריטאי, מחזאי, מפיק וממקימי קבוצת היוצרים הילה בניוביץ'-הופמן: מתרגמת ועורכת לשון, בעלת תואר שני בלימודי מגדר וכותבת הבלוג "ואן דר גראף אחותך רותם ברוכין: מחזאית, תסריטאית ובמאית, זוכת פרס גפן על כמה מסיפוריה, המופיעים באתרה ובמגוון במות אחרות רוני גלבפיש: סופרת, מתרגמת ומנחת סדנאות כתיבה. מחברת "סיפור קטן ומלוכלך" וספר הפנטזיה "אגם הצללים ורד טוכטרמן: מתרגמת וסופרת מד"ב ופנטזיה וכלת פרס גפן פעמיים

יעל פורמן: סופרת ("ילדי בית הזכוכית") ומתכנתת. מפרסמת בקביעות סיפורים

קצרים בכתבי עת מקוונים ובאסופות


דיברו שם על חווית הכתיבה ועל בניית דמויות וכ'ו' מה שחשוב זה שתהליך בכתיבה זה חוויה נפשית שאני מכיר אותה אישית.

אני מאוד מקווה שיום אחד יהיה לי האומץ לשלוח סיפור לאסופה של האגוד

שנקראת היו יהיה אחלו לי בהצלחה.

אחרי זה בין לבין השתתפתי בעוד משחק תפקידים מעניין.


אני עם הגב למצלמה עם החלוצה הלבנה של האייקון

אז כך בלי משים הגענו לאירוע הסיום של האייקון זה אירוע שבוא מחלקים את פרס גפן ופרס עינת ומסכמים את הפסטיבל המדהים הזה.


אז אחרי ההרצאה הזאת חזרתי הביתה עייף אך עמוס בחוויות ועוד ידע אז היה כף מהנה ומעשיר ונותן כוח להמשך השנה. בפרפרזה של כל מי שלא ראה שמחת בית השואבה – לא ראה שמחה מימיו אני יסכם

כל מי שלא ראה שמחת פסטיבל אייקון – לא ראה שמחה מימיו

קישורים לחוויות שלי באייקון ביום הראשון וביום השני.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page